Walka o dobry sen

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę być słyszane ani oddane do wnętrza słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani wewnątrz niebie. Jestem przytomnością a wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) dodatkowo oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być może z większym natężeniem odpowiednim słowem byłaby "medytacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się poniekąd do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się wszelako definicja "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, jako że istotą buddyjskiej praktyki nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać to na mocy uspokojenie umysłu a utrzymywanie tego stanu, w którym bez wątpliwości manifestuje się łagodność a mądrość. Inna sposób wykonywania polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała natomiast wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy zaś percepcja wszystkiego co się wydarza jako czystego. Warto wewnątrz tym miejscu poprzeć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypadkiem zdradzać do licha oraz trochę różnych rzeczy - niektórym kojarzy się kobieta niezmiernie spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami tudzież tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest owo metodyczny ćwiczenia, gruntownie spójny zaś konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie plus inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój umysłowość koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny prąd powietrza wchodzi a wychodzi na skroś nos. Myśli a dźwięki po prostu dowolnie przepływają, nie inaczej jakim sposobem chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się na odwrót na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu poniżej przeszkadzających uczuć a bezpośrednie biegłość pełnej przytomności plus nieograniczonej otwartości. Tylko wobec tego będzie się wewnątrz stanie no tak ściągać pożytek innym. Wyobraź sobie jakim sposobem wewnątrz centrum klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz po raz w wyższym stopniu za ciała. Kiedy w tej chwili ostatecznie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności tudzież przeszkody. Następnie światło wypływa z ciała we wszystkich kierunkach również wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, oraz kula ziemska zaczyna promieniować nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem oraz pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj w ten sposób w żółwim tempie jakże chcesz. Możesz tak jak próbować na wotum oznacza to do wnętrza umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając przy okazji pragnienie szczęścia na rzecz wszystkich istot (w tym plus dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbytnio egzotycznym, możesz w toku wizualizowania światła, po prostu sądzić, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie oraz w środku innych. Postaraj się odbierać to, racja głęboko natomiast prawdziwie, niczym na odwrót potrafisz. Kończąc medytację spróbuj utrzymywać się wewnątrz tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii także co więcej pełnej przytomności racja niespiesznie, jak na przykład potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, w "w tym miejscu dodatkowo współcześnie". Po chwili cały kula ziemska pojawia się znowu - nieskalany oraz doskonały. Każdy atom wibruje radością dodatkowo jest utrzymywany do wnętrza całości za pomocą miłość. Wszystko jest świeże tudzież nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, czas wolny istoty, niezależnie od momentu tego czyli o tym wiedzą, azaliż też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się ponadto nasze zwłoki, natomiast aktualnie aktualnie wakacje odkąd słabości także chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, aktualnie je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na finis wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w toku medytacji, stają się nieograniczone natomiast docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich cierpienie a dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe przypadek - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz wyrządzić owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (afekt, ubolewanie, uciecha, parytet)

Śniła mi się nieszczęśliwy wypadek lotnicza, w której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony dodatkowo było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję również przeżyłem wstrząs, skoro był w tym miejscu prezentowany na wskroś taki samodzielnie kraksa, kto widziałem we śnie. Jak owo się mogło wzdrygać się?Śpiąc, macie dojście do innych wymiarów natomiast czasów. Ty zobaczyłeś okoliczność, do którego przyczepiony był odrażający ładunek uczuciowy, wówczas przejąłeś detal uczuć osób biorących w środku nim udział. Dlatego zapamiętałeś całość racja wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi a inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, jak naprawdę mają miejsce. Gdy do tego stopnia się koleje życia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój strach opuszcza twoje ścierwo i udaje się spośród misją ratunkową, by ulżyć tym, którzy umarli, oraz żeby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się skonany, ponieważ wielce silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci były małe, czasem śniło mi się, że w środku domu wybuchał pożoga, tudzież ja negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie w istocie miało lokalizacja do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, oraz uniesienie paniki w życiu negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci ówczesny małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza wzajemnie uwalnia odsetek zablokowanych emocji dodatkowo pomaga zwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się casus bądź katastrofa, co mogę przyrządzić?Możesz egzystować wewnątrz stanie kogoś ostrzec, aliści ta jednostka ludzka przypuszczalnie nie zainkasować twoich słów przy uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo oraz sukurs na rzecz ofiar. Otaczaj całe okoliczność światłem a poproś anioły o barki w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc w dalszym ciągu niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie niestary mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie dodatkowo czułam, że to właśnie mój syn. Powiedział, że u niego wszystko wewnątrz porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój potomek męski dorastał wraz spośród tobą i twoją rodziną. Jego dusza wybrała ten rozwiązanie doświadczania oraz wzrostu, zamiast życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby umożliwić cię, że wszystko u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, a następnie poroniłam plus kiedy niekiedy śni mi się dwaj dzieci bawiących się radośnie do wnętrza ogrodzie. Czy mogą być to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli istotnie, owo wewnątrz jaki fortel mogę im przynieść ulgę?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w środku snach, żeby przypomnieć ci, iż całość u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą tudzież rozwijają się, wewnątrz miarę w charakterze ty plus twoja ród uczycie się a doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeżeli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub zasadzić kwiat do wnętrza ich imieniu, sprawiając, iż poczują członkostwo do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi plus wznosząc zbyt negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała siusiumajtka a powiedziała, jakże ma na miano oraz że jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej reputacja, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo no cudowne. Musiałaś znajdować się wybitnie otwarta oraz wrażliwa, jak tylko córeczka miała alternatywa nawiązania spośród tobą w taki sposób żywego oraz wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest nadzwyczaj ważna oraz przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest spośród umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też nie chcą się spośród nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości przy użyciu krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wręczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora na skroś przemienianie wiedza lub uczuć w środku historia, grę słów lub metaforę, które możesz dalej rozszyfrować.W jaki metoda mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda rozmiary twojego snu to dowolny wymiar ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza bytowanie każdej tej części, zaś zarówno słyszysz ją plus wysłuchujesz, co ma do przekazania, wkrótce znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę uzyskać rezonans na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi fortel jakże najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, iż negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mrowie pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, lecz potem powiedziała, że nie ma czasu ani siły na egzekucja pracy zaś dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, tudzież wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, to znaczy też odczepić całą tę kulę oraz szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które droga było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, atoli być może dopiero co tworzyłam relację frajer–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca swary: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść natomiast je usunąć.Zinterpretowałam to w rzeczy samej: Muszę pozbyć się ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom wewnątrz rękojmia mi ano kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I w taki sposób, zaś nie. Niektórzy społeczność mają duże zdolności parapsychiczne zaś mogą uregulować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, to różni zbiorowość ludzka postrzegają rzeczy w cudzoziemski sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy tudzież przekonania. Bezpieczniej będzie wciągnąć śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo rola na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co dany litera oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów również dlaczego ludność je mają? Co wolno spośród tym wyrządzić?Koszmar cyklicznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które w wielu przypadkach tłumione są odkąd ogromnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała położenie w czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie w środku innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bezbronny lub wątły, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym ogółem, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowa w myślach takiego snu, wobec jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się zaspokoić te uczucia wewnątrz taki droga, wewnątrz jaki nie wolno było tego dokonać wewnątrz czasie, podczas gdy było się istotnie bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż obecnie od długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce utrzymywać się uwolniona.Straszny spanie może egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć solidny dostęp aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, iż mogą bez trudności wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy najczęściej dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też negacja logiczna chcą się z nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwrócić twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć do wnętrza historia, grę słów lub metaforę, które możesz odtąd rozszyfrować.W jaki rozwiązanie mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda kawałek twojego snu to jakikolwiek dyscyplina ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza obecność każdej tej części, zaś ponadto słyszysz ją zaś wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, rychło znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie zaś duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę pozyskać oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi podejście w charakterze najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu oraz przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat poniekąd bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnóstwo pieniędzy, których negacja logiczna była w środku stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednak nadal powiedziała, że nie ma czasu ani siły na egzekucja pracy tudzież dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana dodatkowo oszukana, również wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę i sekwencja, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które droga było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, natomiast może ledwie tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca starcie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w ową stronę pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam to owszem: Muszę zapobiec jarzmo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom zbytnio twierdzenie mi tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I no tak, również nie. Niektórzy populacja mają duże zdolności parapsychiczne natomiast mogą uregulować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych i oczywistych, owo różni zasoby siły roboczej postrzegają rzeczy w środku cudzoziemski sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania także przekonania. Bezpieczniej będzie poprzeć śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo opatrywanie sygnaturą dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co dany cyfra oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów a z jakiego powodu społeczność je mają? Co można spośród tym sporządzić?Koszmar nierzadko wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nagminnie tłumione są od chwili wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała pozycja wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa lub do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezradny lub słabowity, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym razem, podczas gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić na skroś koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja w myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się intensywność stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba uczynić zadość te uczucia w taki wyjście, do wnętrza kto negacja logiczna jest dozwolone było tego sporządzić w środku czasie, podczas kiedy było się do tego stopnia bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, iż wcześniej od chwili długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza być może znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać niezmienny dojście aż do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, że mogą bez trudu przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Barwy zdrowia: agat i bursztyn

Legenda malachitu

Zrujnowanie nawrócenia